ladysnight

Igår var jag inte människa, jag var så sjukt trött och otaggad på att skriva. Men här kommer gårdagens aktivitet.

Jag hade anordnat en tjejkväll med spa för några söta damer på ett äldreboende i Jönköping.
Det bjöds på nackmassage, handbad med handmassage och manikyr, lättare ansiktsvård och massa gott tilltugg.

Tjejkvällen var väldigt uppskattad, och damerna undrade när vi skulle göra om det.
Snart hoppas jag på!

Jag valde att göra en mini censur på dessa vackra damer!


Melon, annanas, vindruvor och ostsnittar!


Det bjöds på kex med brieost och en smootie med mango och vaniljsmak som var väldigt populär!


Linn kör laget runt med en såndär huvudkliare. Många av damerna såg ut att somna!


Mona har gjort handbad på en dam. Här håller hon på att måla naglarna.
Denhär damen är 90+ och får nagellack för första gången i sitt liv!


Anna som jobbar som Arbetsterapeut kom och utförde professionell nackmassage!


Ingen behövde gå ifrån tjejkvällen på tom mage!


Kommentarer
Postat av: Linda Fransson

Åå vad lyckat det ser ut! Kan tänka mej att damerna hade en väldans trevlig stund! Skoj initiativ!

2010-12-16 @ 00:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0