surprise

Jag fick ett telefonsamtal från min syster innan och satte mig för att prata på ett ställe där jag inte brukar sitta på. Under tiden vi snackade så tittade jag i en låda, och där låg massa skivor med bilder. Mina bilder. Bilder som jag trott försvunnit. Snacka om att jag blev överraskad.

Det var massa olika sorters bilder. Gamla festbilder, bilder från fotbolls VM, bilder från Peking, och sist men inte minst, bilder på mina skapelser. Ha! Ha! Nu snackar vi riktigt gamla bilder, tom min första fotografering, ever, fanns med. Så nu har jag massa gammalt blandat bröte som jag bara måste visa er.


Denna bilden är från en av de första fotograferingarna jag gjorde när jag var nyutbildad.
Den gjordes i Växjö tillsammans med en fotograf jag jobbat mycket med.




Hittade även en gammal bild som jag gjorde med Matilda. Den skulle efterlikna Barbie.
Vet inte riktigt om resultatet blev som jag hoppats på, men jag gillar den skarpt iaf.



Kommentarer
Postat av: Frasse

Barbiebilden är skitfin! Är det Julia Krischel på den övre bilden :D?

2010-11-24 @ 08:25:54
Postat av: Heidie

Liknar Paris Hilton och hon ser ju ut som barbie, summa sumarum så har du lyckats!

2010-11-28 @ 20:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0