Andra dagen på jobbet

Idag är dag två på mitt nya jobb som bloggare. Jag måste säga att jag är lite besviken eftersom jag inte fått någon gratispryl hemskickad, eller något reklamerbjudande från typ Dior.
Men något jag lärt mig under mitt 25 åriga liv är att allt inte händer över en natt.
Så imorgon lär jag ju ha brevlådan full med prylar. Då har det iaf gått två dagar sedan jag började blogga.

Måste dock erkänna att jag blev glatt överraskad att jag haft typ 25 besökare igår OCH fått två kommentarer. Det är typ 100 % fler kommentarer än jag hade som mest sist jag bloggade.

Jag har varit taggad på att skriva här idag, hela dagen! Men nu när jag sitter här så vet i sjutton vad jag ska skriva. Som sagt skulle jag ju hålla mitt privatliv utanför denhär gången och försöka skriva enbart om make up.
Ja, inte smink produkter i allmänhet (möjligtvis om jag kommer över värsta "bra att ha" prylen då), utan dom jobb som jag har gjort.

Dagens bild!
Haha, jag är så mesig. Nä, men dagens bild är på en mejk och hår som jag gjorde första gången jag var med i Nöjes Nytt.
Minns att jag var pirrig som attan och vi skulle ta massa olika bilder, med olika kläder och på massa olika platser. Så jag släpade runt med min feta sminkväska runt hela stan och i fickan hade jag en kam och tusen hårnålar.

Bilden vi tog innan denhär var mer "stil rena" med fina kläder från någon dyr affär här i Jönköping. Sen åkte vi iväg och skulle ta bilden för Myrorna. Japp, du hörde rätt. Så i en busshållsplats gick jag från detdär felfria håret och rena mejken till det här! Glöm inte lägga märket till att håret är tvinnat. Jag är så fiffig.


Kommentarer
Postat av: Heidie

Duktig du är Karin, den här bloggen hamnar direkt bland favoriterna!

2010-10-20 @ 18:59:20
Postat av: Zhara

fiiiiint kakan :) är det ljungarumshållplats?

2010-10-20 @ 21:14:55
Postat av: Sanna

Jaaa Karin, vad roligt att du har en blogg! =)

2010-10-20 @ 21:53:59
URL: http://sforsanna.blogg.se/
Postat av: Mahoyo

Hej Karin! Ja du får gärna ta en bild från vår blogg, om du länkar till bilden :)

2010-10-20 @ 21:59:27
URL: http://mahoyo.blogspot.com
Postat av: Norma

Va kul Karin!! Nu har du en trogen läsare =)

2010-10-22 @ 13:41:44
URL: http://hellosugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0