en röd räv rensar rönnbär

Jag fick äran att mejk och fixa håret på min söta vän Marie. Var taggad på att göra något speciellt, lite halv knastig (vilket jag alltid är sugen på iof).
Fick kontakt med en fotograf från Jkpg som kunde ställa upp på kort tid.

Så vi tog min mormors gamla fåtölj och tryckte in i hans lilla bil och åkte till sandbankarna. Personligen tycker jag att det blev ett väldigt trevligt resultat och molnen på himlen kunde inte te sig bättre än dom gjorde den dagen.
Det var mycket folk som stannade och tittade vad vi höll på med, och jag tror det gjorde Marie lite nervös.
Men hon var grym och sötare än någonsin!
 



Har fått tips av en vän om hur man får folk att läsa ens blogg.
Tips 1: Mycket bilder! (Antar att alla är som barn, och älskar att titta på bilder)
Tips 2: Uppdatera ofta, annars tröttnar folk! (Får nog gå ner i tjänst på mitt jobb, eller dra ner min dagliga pn från 3 timmar till 1 timme) 



Kommentarer
Postat av: Kattis

Vad duktig du är Karin :)

2010-10-22 @ 20:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0