I´m back!

Hej!

Igår låg jag sömnlös hela natten. Och när detta händer får jag alltid massa ideér.
Oftast ideér som låter jätte bra då när jag tänker på dom kl 3 på natten, men som kanske inte är lika bra när jag dagen efter tänker på vad jag egentligen tänkte på. En sån tanke (som iof fortfarande låter bra) är iaf att börja blogga. Igen!
Det var ju ett bra tag sedan sist, och den gången gick det väl sådär kan vi väl säga PUNKT

Denhär gången har jag iaf tänkt bli en såndär stor bloggare som tjänar flera hundra tusen på sin blogg. Yeah!

Denhär gången har jag tänkt, att i den mån det går, lämna mitt privatliv utanför, och enbart blogga om mitt mejkande. För nu mina vänner, nu händer det grejer. Och det var ett tag sen jag kände mig såhär taggad och glad (och tom lite gladare än jag var dendär gången jag åkte förbi en skylt som nästan hette som jag).



Hur ska jag då göra för att få er uppmärksamhet? Lägga ut mycket bilder va?
Vi får se hur det går.

Eftersom denna bloggen ska handla om mina mejker och allt som händer kring mig som make up artist måste jag ju lägga upp en bild. Denna bilden är från mitt slutprov i skolan och den blev lite halvt spontan eftersom min modell blev sjuk. But i löv it!


Kommentarer
Postat av: hannah

va fint:)

2010-10-19 @ 20:23:09
Postat av: lisette

himla coolt med blogg kaaaarin! ;D

2010-10-20 @ 07:58:48
URL: http://leset.blogg.se/
Postat av: am

Fin bild! Kommentaren kommer fran Florida.

2012-11-25 @ 22:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0