Stockholm and back

Hej mina fagra läsare!

Just nu sitter jag på tåget från vår vackra Kungliga huvudstad. Jag älskar verkligen Stockholm. Ni som inte gillar Sthlm, eller föredrar det framför Gbg, ni har helt enkelt varit för få ggr i vår huvudstad.

Jag åkte iaf dit idag för lite av en inköpsresa. Som bekant håller jag ju på att hjälpa till och starta upp en make up och hårstyling utbildning. Dagens besök gick till anrika Smink & Perukmakar'n på söder, en makup artists dröm butik. Dom har allt ni kan tänka er och till riktigt bra priser.

Min makeup & hårstyling börjar iaf ta form nu. Har varit inne på skolan i veckan på ett möte om möbler till mitt klassrum och om uppbyggnad av mina lektioner. Det är nu bara 3 veckor kvar tills jag ska hålla min första lektion. Spännande!!

Jag ska göra dessa tjejer till de absolut bästa makeupartisterna i branschen.


Kommentarer
Postat av: ANGELCHANELLE

Gud vad fint.

2011-09-22 @ 08:30:48
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0