talk about love

Hej kära läsare!

Jag har slitit ut min vänstra axel. Känns som fruktansvärd träningsvärk. Inte bra för en mua att ha axel problem. Det är tur att jag är arbetar med höger!

Idag har jag haft en såndär dag när jag tog fram allt jag ägde i sminkväg och bara körde. Det blev väldigt många olika munnar. Här är iaf min hjärtemun. Jag brukar använda Blend & Fix från Make Up Store som grund när jag ska måla läppar med något annat än läppstift.
Här har jag grundat med Blend & Fix och sen lagt på ögonskugga på läpparna. Funkar kanon!
Jag är kär i min Blend & Fix!



Blend & Fix kan du även användas till att förstärka nyansen i din ögonskugga. Annars lägger du på din puderskugga ovanpå och vips har du fått en krämskugga! Eller varför inte blanda ut den med din concealer för att få en tunnare resultat. 
Det du ;)


Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0