blågröna ögon

Äntligen fredag!! Jag antar att det nästan är obligatoriskt att säga så. Personligen tycker jag alla dagar i veckan har något speciellt som jag gillar. Har varit inne på skolan några timmar på förmiddagen idag. Vi har haft "vernissage" och visat upp vad vi ghort under estet veckan. Jag har nog inte sovit mer än 2 timmar inatt pga fruktansvärt mag och ryggont, så när jag bloggat klart så ska jag minsann sova fram till min sambo kommer hem ikväll. Har kurerat mig med ibumetin och filmjölk.

Idag hade jag en hyffsat trevlig blågrön mejk. Eleverna sa att dom tyckte om den och jag tyckte faktiskt om den själv också. Jag bara älskar oulverskuggorna från Claudia cosmetic. Köpte ett gäng på ullared och jag kan starkt rekomendera er att också testa dom. Otroligt mycket pigment för en så billig penning. Sen sitter dom himla bra och dom är lätta att jobba med. 

                          
Jag har lagt den gröna skuggan (maybelline) över hela locket. Där efter har jag lagt den turkosblå pulverskuggan över 2/3 av ytterlocket och upp i globen. Eftersom dessa två skuggor inte är super mörka så tog jag även en svart skugga och la i globen för att ge ögat med djup.

                    

                    

                    

På med eyeliner, kajal på vattenlinjen och mascara så har du denna mejk du också. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0