guinea pig

Fick ett talafonsamtal för en halvtimma sedan att fotografen till dagens fotografering blivit sjuk. Det var ett mindre kul samtal eftersom jag var grymt taggad. Men vi bestämde att försöka ta den fotograferingen på fredag istället.

Eftersom jag var så grymt taggad så tänkte jag minsann inte ge upp dagens planer på att vara kreativ. Nejnej! Utan jag var snabbt i kontakt med bästa Linn, som är en grym modell, och hon ställde på att vara min "försökskanin" idag. Jag kallar det försökskanin när jag ska göra mejker som legat och grott i mitt huvud. Resultatet kan alltså bli antingen bra eller anus.

Så nu ska jag leta fram något att fota med så ni kan få se dom bilderna istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0