hairy bird

Nyss hemkommen från jobbet.
Jag satt kvar en stund efter lektionen idag och pillade lite med saker inför framtiden. Jag hann även gå ner till frisör och ta ett längre snack med lärarna där. Det känns grymt skönt att ha fått lite mer kött på benen innan jullovet drar igång.

Nästa termin ska vi börja med hårstyling och precis som med make upen så ansvarar jag för alla inköp. Det är sån häftig känsla att ha sånt enormt ansvar. Nu ska kammar, borstar, dockor, hår produkter, nålar, spolar mm, mm beställas. Jag blir trött bara av tanken på vilket häst jobb det kommer bli, men det kommer fixa sig fint och mina tjejer kommer bli grymma på hårstyling!

Jag hade tänkt att jag skulle skrivit om ett tokfint nagellack nu, men jag hamnade visst på ett annat spår. Jag får återkomma med det. Over and out!

                        

Fy sjutton vilken cool frilla. En sån vill jag försöka mig på någon gång. Den ser ju inte omöjlig ut (man ska ha höga förväntningar på sig själ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0