jag är en vinnare

Vet ni vad som hände mig tidigare idag? Jag VANN en tävling!! Och jag som aldrig vinner något! Egentligen var det ingen tävling, men eftersom jag ser sätt att tävla i allt jag gör, så var detta en tävling. Make Up Store Jönköping City hade en liten "julklappsuttdelning" som det stod om på deras facebook sida. Den kund som var först med att komma in i butiken kl 12 idag skulle få en finfin julklapp.

Så jag stod och kuckelurade utanför butiken några minuter innan jag klev in och gav mig till känna. Tyvärr var jag några minuter för tidig (jag hade inte nerver att vänta längre), så jag fick ingen klapp. Jag fick helt enkelt gå ut ur buktiken igen och ställa mig och lurpassa utanför. Jag skulle kunnat ha motat bort kunder om så krävts. MEN!! Jag vann! Woho! Detta är en väldigt stor och lycklig dag för mig.

Det tokiga var att det var en tjej i min stylistklass som var kund nr 2 att komma in genom dörren. To bad. Men hon kom nog ifrån butiken med en fin foundation istället. 

                           

Mitt paket var så fint att jag knappt vågar öppna det. Jag får visa innehållet senare. Nu måste jag jobba på med super speed, för jag ska upp till skolan om någon timme och skriva på papper för nästa termin som makeup & hårstylist lärare till världens bästa stylistlinje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0