klapp till en intresserad

Jag har önskat mig två saker i julklapp. En ny elvisp och en ögonskuggspalett.

Det är inte vilken palett som helst. Utan "88 Eyeshadow Palette Ultra Shimmer". Jag har tjatat på min sambo dagligen i över en månad, så det är bäst för honom att jag får den nu ;) Jag har hört så mycket gott om denna palett. Skuggorna ska vara super fina och innehålla tonvis med pigment. Paletten finns även i matta skuggor och andra färger. Helt lovely att ha 88 snygga skuggor samlade på ett och samma ställe. Så har du ett sminkintresse så vågar jag rekomendera dig denna, och detta trotts att jag inte ens testat den än. Finns att köpa på www.kosmetikan.se för 239 spänn. 

                       
             

88 Eye Shadow Palette Ultra Shimmer, en perfekt julklapp till oss med intresse för make up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0