lura bort acne

Idag har jag varit och beställt brillor. Men shit vad svårt det är att välja vilka bågar man ska ha, när det finns 100.000 nästan lika dana. Jag ska aldrig mer bli less när någon frågar mig om smakråd, för det är verkligen ap svårt att välja. Nu har jag iaf valt en vinnare och jag tror det kommer bli kickass bra.

Jag tänkte ge er ett litet tips såhär på fredagskvällen.

Om du har problemhy så finns det enkla små knep för att få betraktaren att tänka på annat.
Självklart kan man täcka över dina "problem" men du kan även göra mer!

Om du har en stor blaffig finne på hakan eller kanske ett munsår, lägg då en markerad ögonmejk. Den kommer dra betraktarens ögon dit istället. Eller om du har finnar i pannan, använd då en neutral ögonmejk och lyxa till det med ett färgstarkt läppstift. Bus enkelt sätt att lura ögat.

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0