make up store min vän

Hej bästa ni!

Nu har jag massa tid på mig att berätta om den jätte fina presenten jag fick på Make Up Store idag.
I det fina paketet låg en jätte fin påse. Och i den jätte fina påsen låg massa fina grejer.

Eyelash - Fashion (perfekta till någon fotografering)
Concealer - Care & cover light
Firm Serum (min favvo när jag själv jobbade på MUS)
Microshadow - Regent
Salt Polish Herbal/citrus
Minitube - Ice creme time (min lilla mammas favorit)
Minitube - Body lotion (full of secrets)

Jag går fortfarande runt i ett lyckorus efter mitt paket. Make Up Store är världens, nej, universums bäste butik med makeup. Det är sån otroligt hög kvalite på deras produkter, och priserna är väldigt lågt med tanke på vad man får. En vacker dag kommer jag nog vara tillbaks i en Make Up Store butik, jag hoppas verkligen det. Kanske på helger och lov när jag inte jobbar på skolan. Aaaah! *suck*

                              

                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0