turen har vänt

Hej på er fina läsare och god fortsättning.

Som ni säkert sett så har jag inte bloggat något här under julen. Jag tror ni har förståelse för det. Har er jul varit bra? Min har varit alla tiders med flängande mellan Jönköping och Växjö.

Nu när jag kommit hem så gick jag inte för att kolla mailen. Och där hade jag ett otroligt trevligt mail. Ett mail där det stod att jag vunnit en tävling och kammat hem en parfym. Jippi! Helt otroligt. Jag som aldrig vinner något har nu vunnit två finfina priser på en vecka. Min tur har vänt till min fördel!

                    
Bilden blev pytteliten, men jag vann den hos http://www.lindahallberg.se/
En fruktansvärt inspirerande tjej.

                                
Detta fina kit "vann" jag på Make Up Store tidigare i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0