en bandit

Har ni kollat in Jönköpings Posten idag?
Typ en helsida med färg på bästa stylistklassen. Jag känner mig som en stolt mor!

                   

Jag stal denna bild från Heli Pitkänen i klassen (tjejen på bilden). Jag vet att det är en synd att stjäla, och jag känner mig som en bandit. En bandit med dubbelhaka av bilden att dömma, så vi kan säga att jag fått mitt straff.

På tal om att stjäla. Är det någon som är sådär gött fiffig och vet hur man gör för att "markera" eller namnmärka sina bilder som man lägger upp? Har nämligen fått syn på att vissa av mina mejkbilder är på vift och används av andra människor utan min tillåtelse eller utan att jag fått cred för bilderna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju lägga in bilden i paint eller photoshop och bara klippa in din bloggadress över bilden. :)

då går inte texten att ta bort om någon annan skulle spara ner den på sin dator, de får dras med din adress då :)



Kan du inte berätta lite mer om din utbildning/itbildningar, hur allt började och hur du kom dit du är idag ? :)

2011-11-16 @ 11:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0