fotograf sökes!!

Gott folk!

Nu är jag på jakt efter nya fotografer att jobba tillsammans med. I huvudsak är det modefotograferingar och hår/mejk bilder som du bör vara intresserad av. Till en början kommer det förmodligen bli TFP (time for print) fotograferingar, alltså inget betalt, utan du får betalt i form av min och modellens tjänster.

Här kommer du ha chansen att bolla fram tankar och ideér, med mig, för färgstarka och extrema hår/mejkbilder och snygga modebilder.

Du måste ha tillgång till egen kamera, ha erfarenhet av denna typ av bilder, kunna bjuda på dig själv, samt tycka att det är grymt kul!

Hör av er här eller maila mig.
[email protected]

                  

                   Linda Fransson, en fotograf utöver det vanliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0