gele när den är som bäst

God kväll!

Igår fick jag ett finfint paket på posten. Det innehöll 6 st finfina gele eyeliner, 2 skuggor, 1 mineralfoundation och 1 superbra väska till mina viktigaste penslar.
Jag tror min sambo tyckte penselväskan var ännu bättre än vad jag tyckte eftersom jag haft penslar som legar över hela toaletterna.

                       
                       

Idag har jag haft heldag med makeup med min klass. Vi körde finlir inför måndagens modevisning samt gjorde upp ett sminkschema. Jag tror vi har koll på läget nu. Det blir en stor utmaning för tjejerna att i ett sånthär tidigt stadie vara med och mejka på en modevisning, men det kommer gå bra.

Har du tid och lust så tycker jag att ni ska leta er bort till Bäckadal på måndag och kolla in modevisningen. Det kommer vara två visningar mellan kl 18-20 och ni kan även passa på att kommer upp till oss på Stylist och kolla in oss när vi jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0