makeup prov

Nu sitter jag här med mig dåliga framförhållning igen. Eller den skulle självklart kunna vara betydligt värre, men iaf. Jag sitter och knåpar ihop ett prov i makeup. Mina stylisttjejer skriver sitt första prov i makeup på torsdag, och jag vill att det ska vara ett grymt bra prov. Jag började faktiskt skriva på det för ett par veckor sedan, men då tog fantasin och ideérna tvär stopp.

Dom ska få göra ett skriftligt prov i hygien, skuggornas olika funktioner, samt lägga en perfekt bas. Spännande!

Sen i eftermiddag bär det av till skolan för 2 timmars lektion med åk 9 i elevens val. Jag tänkte att vi ev skulle avsluta lektionen med en liten fotografering.

                    

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas du inte gör provet allt för svårt! ;)

2011-11-22 @ 19:34:38
URL: http://leej.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0