modevisning

Idag har mina tjejer jobbat på sin livs första modevisning. Under öppet hus idag anordnades en visning med ca 20 modeller och stylisttjejerna jobbade hela dagen med mejkerna. Både jag och Sandra (hjärnan bakom visningen) var super nöjda över flickornas insatts.
JP var även på besök och fotade och intervjuvade. Så imorgon får vi hålla utkik efter kända ansikten i tidningen.
Själv får jag lägga in lite bilder från dagen längre fram. Håll ut!

Jag minns så väl min första modevisning som jag jobbade på. Det var våren 2005 på Berns i Stockholm. Mejk och hår skulle vara strandinspirerat. Jag var skit nervös och blev intervjuvad av någon tv kanal. Och gissa om jag blev förvånad när jag fick syn på min modell. Ebba Hultkvist!

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0