rutt1

Idag har jag varit urusel på att uppdatera här, helt ruttet dålig. Och bättre lär det inte bli ikväll eftersom jag är grymt trött. Det har varit en lång dag och imorgon kommer det bli en ännu längre dag. Mina stylisttjejer har prov imorgon och dom går bara halvdag imon. Så jag hade tänkt sluta tidigare också. Men tji fick jag. Halv 3 ska jag på möte.

Idag har jag absolut ingen kul bild att visa här, så jag visar en till variant på hår donuten. Gör som i tidigare inlägg, men istället för att fläta håret så drar du hårteserna över donuten igen och färster med hårnålar.

                             

                     

                             

Kommentarer
Postat av: Helena

Tänkte bara säga att jag brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så Hej Hej :)

2011-11-24 @ 07:48:48
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0