snabb munk

Vissa mornar har man inte jätte gott om tid. Om du ändå känner att du vill göra något med ditt hår, något som dessutom går jätte fort, så har jag ett tips. Hår donut! Kan man kalla den för en "trend"?!! Den är iaf vard att testa tycker jag. Du får en snygg frilla på bara en minut.

Jag har köpt min donut på Ullared för typ 10 spänn. Jag kan tänka mig att den finns på salonger runt om. Om inte annat finns dom på internet eller Glitter (finns dock inte här i Jkpg).

Jag tänkte visa hur man gör när man sätter upp donuten. 

Du behöver en hår donut, två toffsar och hårnålar.

                   
                    Hår donut. Finns självklart i olika färger. 

                   
Börja med att sätta upp en toffs. Trä på din hår donut. Lägg ditt hår så den täcker donuten. Sätt sen på en till toffs (som på bilden).

               
Det överblivna håret kan du fläta, eller ta det som det är och färst fast runt donuten med hårnålar. Klart! Nu har du en snygg frilla som inte tar mer än någon minut att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0