tre måsten

Jag ska göra er en väldigt stor tjänst nu. Jag ska tipsa er om de tre absolut bästa ögonskuggorna som finns. Alla är samma märke, men det är tre olika färger. Jag tänker citera Make Up Store rakt av.

"Färgen du ser är färgen du får. Micro Shadows finns i alla tänkbara nyanser och strukturer, det är högpigmenterade ögonskuggor som ger en mycket intensiv och klar färg. Micro Shadows är av absolut högsta kvalitet och resultatet blir en ögonmakeup som sitter hela dagen."

               
                                                           Muffin
                   
                                                     Dramatic

                    
                                                     Old gold

Skuggorna innehåller alltså massa pigment (färg) och alla tre är skitsnygga på. Du kan välja att lägga dom svagt för att få en naturligare look. Eller lägga på mycket för att få ett grymt snyggt och mer maekerat öga. Muffin är en highligher som massar till de flesta skuggor, speciellt till old gold och dramatic. Dethär tre skönheterna har funnits på Make Up Store så länge jag kan minnas och finns fortparande till försäljning i butiken. Ett vinnande koncept alltså. 140 spänn kostar dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0