fotografering på ingång

Tjo!

Jag berättade ju för någon vecka sedan att jag hade kommit med ett förslag för att marknadsföra stylistutbildningen på Bäckadahl och att mitt förslag var populärt bland de andra i mitt arbetslag på stylist.

Mitt förslag var iaf en fotografering med före och efterbilder på tjejer som vi skulle mejka, fixa hår och styla. Detta för att folk skulle få en större inblick i vad det innebär att bli stylist, vilka skills du kommer att ha efer genomgången utbildning.
Idag är den dagen här och jag ska snart upp till skolan för att fixa och dona så vi kan ta dessa bilder. Det är två modeller som kommer stylas inför 4 bilder. Jag älskar sånhär uppdrag när man får lite fria händer och kan visa upp lite av vad jag kan.



Jag ska försöka ta bilder så ni får se lite hur det funkar när jag gör ett sånt här jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0