låt mig presentera

Just nu är jag så grymt nöjd!

Jag älskar nagellack. Jag tror inte det finns någon endaste männsika där ute som har lika många nagellack som jag har. Jag har alla färger i alla nyanser. Trotts att jag har så många lack så är jag skit dålig på att måla naglarna. Och målar jag dom så låter jag det sitta kvar tills det börjar flagna bort. Jag har dock försökt bättra mig sedan jag började undervisa....just för att föregå med gott exempel.

MEN...
...det jag skulle berätta för er är att jag köpte ett nytt lack från Depend härom dagen. Och det kan vara det snyggaste lack jag köpt ever!!! Den är mörkgrå metalic OCH MATT! Jag har försökt ta ett kort på naglarna för att kunna visa er hur pass tjusigt det är, men blixten ställer till en scen och gör så man inte ser hur matt lacket faktiskt är.



Mina damer & herrar!
Låt mig presentera Depend nr 262!

Glöm inte underlack om ni målar naglarna mycket...
...Så slipper du missfärgningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0