dagen i text

Jag har varit inne en sväng på Sköna Jag och jobbat idag. Eller jobbat och jobbat, jag har försökt lära mig produkterna lite bättre. Nu har jag skrivit upp vad alla produkter heter så jag kan plugga på det hemma.

Snart kommer Anna hit och vi ska planera kring vår bloggfest. Igår blev det klart med två stora kända sponsorer och det känns grymt kul. Som ni vet går mycket av min tid åt till att planera festen, men det är så värt. Det kommer bli grymt kul och jag vill gärna att ni kommer!

Så kolla här nedan och anmäl er NU!


Kommentarer
Postat av: AM

Du är en riktig fixare, du. Vad roligt att ha så många "järn i elden". Jag önskar dig riktigt lycka till och det ska bli roligt att höra resultatet av alla projekt!

2012-04-18 @ 11:17:40
Postat av: Areyanna

Det tar tid å lära sig ett helt sortiment men kul har man under tiden=) Jag kan två utantill=)=)=)

2012-05-19 @ 13:57:29
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0