en liten gåva

Hej kära ni!

Nu är jag tillbaka i verkliga livet. Jag kan ju säga som så mycket att jag haft två helt underbara veckor i Mexico, men att det varit helt omänskligt varmt. Trotts att jag legat i skuggan 90% av tiden, burit solskyddsfaktor 45 och haft en tröja på mig så har jag fått massa färg.

När jag kom hem såg jag att jag fått en liten gåva på posten. UniqONE hette den. Det är en hårprodukt med massa finesser. Den återuppbygger skadat hår, tillför glans och elininerar frissighet, värmeskyddande, färgverarar, gör håret lättare att styla, ger en hållbar frisyr, förebygger klyvna hårtoppar och ger naturlig fyllighet. Låter det inte som världens bästa produkt så säg.

Nu ska den bara testas och se om den håller vad den lovar.


Kommentarer
Postat av: therese johansson

det låter som en mirakel produkt. berätta gärna hur den var när du testat

2012-04-12 @ 02:26:38
Postat av: Jenny

Var kan man köpa den?

2012-04-12 @ 02:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0