right here, right now

God dag!
Hur står det till med er?!! 
 
Åter igen ber jag om ursäkt för dålig uppdatering. Som jag skrev i mitt förra inlägg så är det väldigt mycket som händer just nu, så tankarna är på helt annat håll än just bloggen. Jag har gått i tankebanorna att jag ska sluta blogga, men samtidigt känner jag sån tacksamhet emot er som faktiskt följer mig. Så som det ser ut nu så kommer jag inte blogga varje dag, men jag tänker inte heller lägga ner skrivandet helt heller. Ni kommer istället få ett nytt inlägg lite då och då. Jag hoppas det är okej för er och att ni har förståelse.
 
Jag har ju som bekant börjat på mitt nya jobb nu. Jag har gått från den offentliga sektorn till den privata och kommer numera undervis i makeup och hårstyling på PLUSgymnasiet i Jönköping. Innan sommaren hade jag inga planer på att sluta på Bäckadal, men när denhär chansen dök upp så kände jag att det var en chans jag inte ville missa. Stylist har funnits på PLUS 3 år tidigare, men nu kommer skolan köra en "ny start" av programmet. Jag kommer att undervisa tillsammans med 2 andra tjejer i stylistämnerna och det kommer bli så grymt bra! Jag har massa ideér och min erfarenhet och mina kontakter kommer väl till pass nu. Hela veckan har vi jobbat med planering inför kommande läsår och jisses vad mycket det är att styra med. Nu börjar vi dock så ljuset i tunneln och det känns verkligen att detta kan bli hur bra som helst. Redan på tisdag börjar åk.1 och sen på onsdag kommer jag få träffa klassen jag kommer vara mentor (klassföreståndare) för och åk.3. Kul och spännande!
 
Jag har även (så klart) fått en hel drös med nya arbetskamrater som är så grymt bra och lättsamma. Samt en ny dator, så jag har inga bilder att visa er. Jag fick helt enkelt googla mitt namn för att hitta någon av mina bilder.
 
Nu vet ni iaf lite mer om vad jag sysslar med nu för tiden!
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Riktigt fin blogg !

Hoppas du har haft en bra dag :)

2012-08-22 @ 20:10:12
URL: http://tarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0