volymen from heaven

Hejhejhej!
 
Idag har jag träffat min klass för första gången. Stylist11, som de så fint heter, verkar vara en kul klass med många roliga personligheter. Det känns häftigt att vara mentor för dessa 21 damer!
 
Jag måste bara tipsa er om en helt underbar produkt som jag testat. Det är ett hår puder från Four Reasons som ger frillan en volym som är helt lovely. Dessutom funkar den visst utmärkt som torrschampoo också. 
 
"Volymgivande finpartikelpuder som hjälper till att lyfta upp håret och ge hårstråna en fylligare känsla."
 
Kör ni detta pudret tillsammans med en toupering så får ni en volym som tom skulle göra Lily & Susie gröna av avund på det ljuva 80-talet!
 
Finns att köpa för 79 spänn på unikharvard.se 
 

hair-pwder-100.jpg


Kommentarer
Postat av: Tove A

Följa varandra via blogglovin ?:)

2012-08-23 @ 14:15:55
URL: http://tarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0