ett stycke glad makeup artist!

God dag fina ni! Allt bra?

Själv vaknade jag upp med en ganska onajs förkylning, men jag är en viking! Idag har jag fått besked om en väldigt rolig sak. Jag känner att det är lite tidigt att berätta om det ännu, men jag är riktigt glad och taggad. Jag kan avslöja så mycket som att det har med makeup att göra.

Här under hade jag gärna haft ett foto där modellen skrattar och ser glad ut. Men jag insåg att jag i princip aldrig gjort någon fotografering där modellen ser glad ut. Jag måste ändra på detta.

                     

Jag hittade iaf en bild på Linn när hon ser sådär härligt glad ut och jag känner mig just nu!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Kan du inte visa hur man gör en sotning?

2012-02-15 @ 20:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0