jämn hudton

Äntligen måndag! Jag älskar måndagar!

Jag har gått osminkad hela helgen och saknar därför inspiration till att skriva här. Men jag kom på ett litet tips som jag kom på för en massa herrans år sedan. Och det är faktiskt ett jätte bra tips.

Nu på vintern är huden ganska färglös och tråkig. Jag tillhör den skara av människor som tänker att jag ska gå och sola, men alltid glömmer det, speciellt innan festligheter. Likadant är det med brun-utan-sol. Det tar jag i nyllet ibland, men jag glömmer alltid smörja in armar, axlar och bröst (vilket i och för sej är skitsvår att göra på sig själv).

Hur som helst. När jag vill ha en jämnare och frächare färg på kroppen så brukar jag hälla upp hudlotion i handen, i med en klick rinnanre foundation, blanda ihop och sen smörja in kroppen. Det är bus enkelt och det blir stor skillnad.

                

Kommentarer
Postat av: fia

smart. det måste jag testa

2012-02-20 @ 16:42:35
Postat av: Anonym

Vilken bra ide!

2012-02-21 @ 09:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0