matt ljuslila tvåniosex

God eftermiddag!
Har ni haft en trevlig helg?

Jag har testat ett nytt lack från Depend. Ett ljuslila matt lack med nr 296. Jag skulle vilja säga att det är alla tiders. Snygg lila pastell färg och mycket bra teckning. Det negativa skulle väl vara att det är matt!

Matta lack i all ära, men jag börjar tröttna på att precis ALLA lack är matta nu för tiden. Oftast står det kanske på om det är matt, men det gör det ikke på Depends flaskor, så de senaste gångerna har jag fått en smärre chock.

              

Min uppdatering är som vanligt kass över helgen, men ni är rätt kassa på att besöka och kommentera på helgerna, så jag har låtit det bli såhär ;)

Kommentarer
Postat av: Emma ' What is love?

ÅÅÅH är du? :D jag skulle jättegärna vilja stå modell!

2012-02-13 @ 10:00:50
URL: http://emjo.blogg.se/
Postat av: Åsa

följer du några bloggar?

2012-02-13 @ 11:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0