wedding show

God morgon!

Igår kväll blev jag kontaktad utav en tjej med inblandning i Bröllopsmässan som äger rum på Elmia idag. Hon ville att jag skulle fixa hårstylingen av ett gäng modeller som skulle gå modevisning i bröllopskläder.

Jag har aldrig gjort en visning med bröllopskläder och det skulle egentligen vara rätt häftigt att ha testat på det. Men jag tackade nej till detta jobb. Delvis pga att jag är förkyld, men mestadels pga att jag inte vet om mina hårnålar skulle räcka till alla modeller. Jag måste verkligen köpa nya nålar igen!

Men det är ju en mässa nästa år igen, och då får jag se till att vara där istället.

              
Bilder från tidigare bröllopsmässa som jag hittade på scenbloggen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att det händer grejerför dig.

2012-02-20 @ 16:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0