ett stycke bra puder

Jag har fått frågan om jag kan rekomendera ett bra puder. Och det är väl klart jag kan det.

Jag tänkte att jag tipsar om både ett kompaktpuder och ett löspuder. 

Isadora Velvet touch compact powder är ett kompaktpuder som är billigt och som mattar ner. Huden känns inte kakig och den lilla puffen som medföljer är faktiskt helt okej. Välj färgen "transparant" om du bara vill matta ner din foundation. De andra färgerna ger ganska mycket färg och det kan ge ett fläckigt resultat. 120-130 spänn kostar den.

Make Up Store har ett löspuder som är fantastiskt bra. Det ger en osminkad känsla på huden och den mattar ner ordentligt. 235 spänn kostar det. Finns i flera olika färger.

Good luck!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag blir så himla torr vettu så jag tänkte satsa på mineralpuder. Puss

2012-01-30 @ 22:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0