färg nr 255.

Goooood morgon!

Vilket strålande väder! Min smabo håller på att fixa frukost till mig och själv ligger jag i sängen och målar naglarna och skriver här. Jag har kommit på att det är det ultimata sättet att måla naglarna på. Annars förstör jag alltid det jag målat genom att plocka med massa andra saker. Men målar jag naglarna och sen sitter med datorn i knät så blir det alltid ett bra resultat , och naglarna får torka i fred.

Jag kör på matt turkos från Depend idag. Nr 255!

                
Lacket har samma färg som havet i Mexico. Det är ingen överdrift att säga att jag längtar...

Kommentarer
Postat av: Hanna - Utanlikhet.

Svar; Haha, nej kanske är det inte bättre! Men jag ska alltid vara ute flera timmar i tid. Alla får säga till mig att lugna ner mig för att jag är så pessimistisk! Gällande det mesta, faktiskt.



Vilket fint nagellack :))

2012-01-15 @ 18:13:09
URL: http://utanlikhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0