fylliga läppar

Om första dagen på det nya året började bra, så måste dagen vara raka motsattsen. Jag är dödsförkyld, ganska onajs. Jag har proppat i mig blodapelsin och färskpressad juice och min kära sambo är iväg och köper praparat till mig. Hade tänkt pinna iväg och hämta några paket som ligger och väntar på mig, men jag vet i tusan om jag har ork just nu.

På tal om rubriken då. Fylliga läppar!
Har ni testat lip plumping? Det har jag minsann. Det är som ett läppglans som sätter fart på blodcirkulationen i läpparna, så de ser större och fylligare ut, den ger dessutom mer färg till läpparna.

Som med allt annat smink så finns det en hel djungel med lip plumping där ute. Jag har testat 4 st som jag tänkt recensera för er.
LipVolume (trasformulas)
Tycker personligen inte att den gör någon större skillnad. Det syns inte att blodciruklationen sätts igång och det känns inte. Den luktar lite som dendär gula krämen som man kan få i tänderna när man är hos tandläkaren.

Lip Injection (too faced)
Sätter snabbt igång cirkulationen i läpparna och läpparna ser faktiskt fylligare ut (kan ev bero på att glanset ger en förstorande effekt) och man får en rödare färg på läpparna. Luktar jordgubbe. Mums!

Plumping (2000 collection)
Sätter relativt snabbt igång ciruklationen i läpparna. Jag tycker personligen mer att det känns att blodet börjar rusa än att det syns. Luktar mentol.

City Lips
Den första plumping jag någonsin testat. Det var många år sedan, men den var helt out standing. Cirkulationen i läpparna sätter igång snabbt. Läppfärgen blir rödare och läpparna känns och ser mycket fylligare ut.

                  
Jag köper ofta sånahär grejer när jag är ute och flyger. Men jag har googlat runt och alla 4 plumpingar finns att köpa på nätet om de inte finns i butik.
                      
                                        City Lips


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0