idé om långa fransar

Jag fick en ide tidigare idag. Det handlar om hur man skulle kunna få längre fransar.

Jag antar att alla, vid dethär laget, hört talas om Neulash (fransnäring) och ricinolja (ett laxermedel som folk använder för att snabba på hårväxten). Den förstnämnda är svin dyr, enligt min smak. Men borde man istället inte kunna använda ricinolja till ögonfransarna?

Ögonfransar är ju också hår, och jag tycker att tillväxten av fransar och hår borde funka på samma sätt. Effekten på Neulash och ricinolja är ju densamma, ökad tillväxt och tjockare strån.

Jag tror minsann jag kommit på något här. Glöm inte bort vart ni läste detta först om det skulle funka!

                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0