wet n´wild

Jag har precis kommit hem från Eko (en billig butik för er som inte vet). Jag gick upp i jakt på nya hårnålar och kom hem med massa mer. Varför har hårnålar alltid en tendens till att försvinna? Vart tar dom vägen lixom? Nu har jag i alla fall köpt nålar så jag klarar mig några år framåt. Gött!

Jag har ju som bekant testat endel produkter från wet n´wild, och det visade sig att dom sålde et märket på Eko. Så nu har jag köpt ett puder, en skugg palett och en schysst rouge (innehållande olika nyanser). Billigt som tusan var det, och jag kommer berätta längre fram om det var bra produkter.

              
         det bästa med pudret (this far) är det söta mönstret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0