cabana boy on my nail

Näst sista semesterdagen idag! Jag hade tänkt tillbringa den genom att sitta i solen och få lite färg, men vädergudarna ville annat.
 
Därför fick det bli nagelfix!!
 
Jag hade haft mina ljusrosa "kiss the bride" naglar i typ 2 veckor! Ni känner ju mig och jag älskar ju färg, färg, färg! Därför kände jag mig lite naken om naglarna även om jag tyckte att dom var grymt söta. Hur som helst så pinnade jag iväg och köpte ett nytt smartgellack från Orly, ett skrikrosa! Det känns mer som jag :)
 
Orlys smartgellack finns i 12 färger och jag hoppas att dom kommer i ännu fler färger snart för jag älskar verkligen känslan av att man sitter på en salong och får snygga gelnaglar.
 
Klicka HÄR för att läsa om hur du själv enkelt fixar snygga gelnaglar hemma.
 
Såhär blev det iaf resultatet med färgen "oh cabana boy".
 
Färgen blir inte helt rättvis på bild, utan naglarna är nästan nyonrosa på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Härliga naglar! Grymt somrig färg. :)

2012-07-05 @ 16:50:55
URL: http://chicheels.blogg.se
Postat av: S O F I A

Jättesnygg färg ju! :D

2012-07-05 @ 23:42:14
URL: http://bananskalet.blogg.se
Postat av: am

Snygg färg!

2012-07-06 @ 16:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0