Vårdande fint

God dag! Hur är det med er? Med mig är det fina fisken. Jag har precis gjort en mejk och håller på att rengöra mina arbetsverktyg inför dagens nästa kund. Jag har åter igen tagit bort mina gelnaglar. Jag älskar att ha det, men jag tröttnar snabbt på att ha samma färg. Därför är det tur att jag snabbt och enkelt kan göra gelnaglar hemma. Love ya ORLY! Just nu kör jag en vecka där mina naglar ska få chans att återhämta sig lite. Bara massa vårdande och stärkande lack! Man ser verkligen att mina naglar är dåliga nu. Jag var iaf tvungen att piffa till topparna med lite lack så jag slipper känna mig helt naken. Har ni några nageltips?


Kommentarer
Postat av: Elsa

jag vill funderar oxå på att läsa make up sen vilken skola har du gått

2012-07-19 @ 17:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0