jag steker

Idag blir det stek på balkongen och utomhus lunch för min del. På något vis känns det som att detta är min sista chans att bli brun, men egentligen har ju sommarne inte ens börjat. Tokigt!
 
Jag har väntat på denhär soliga dagen jätte länge, så jag är väl förberedd. Jag har skrubbat och peelat bort döda hudceller så min bränna ska bli jämn som tusan. Jag har knaprat Maxosol till förbannelse för att förbereda kroppen på solen och jag är insmodd med solskydd 30 för att inte bränna mig och för att slippa jobbiga rynkor och läderhud (läderlappen?) i framtiden!
 
Glöm inte dricka vatten för tusan! Vätskebrist är ganska onajs...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: AM

Du är klok,du.

2012-06-28 @ 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0