värsta mineralklippet!

Hej fina ni!

Jisses vilket fruktansvärt väder. Jag har precis kommit hem efter en jobbdag och en sväng på a6.

När jag kom hem hade jag fått ett paket från TiKei. Jag beställde mineralpuder därifrån i onsdags och jag älskar att det går så himla fort när dom skickar sina paket.

Dom hade specialpris på mineralpuder, finishing veil (typ mineralpuder) och en proste. 350 spänn för hela kalaset. Jag som bara hade tänkt köpa foundation och puder fick nu även en borsta till ett billigare pris än om jag bara köpt mina två produkter.

Jag älskar mineralprodukter nu när det börjar bli varmare ute. Det känns betydligt lättare på huden.



Har ni testat mineralsmink?

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det bättre än id?

2012-06-03 @ 15:33:06
Postat av: Sanna

Jag har testat ett mineralpuder från IsaDora, men det kändes mest kakigt och färgen var helt fel...

2012-06-03 @ 15:38:04
Postat av: karin

vad kostar det? Bara en burk alltså

2012-06-03 @ 15:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0