gör om, gör rätt!

Jag har valt att skriva om det tidigare inlägget från idag (det var tidsinställt). Det blev ingen makeup, ingen fotboll och inget annat kul. JAG ÄR SJUK! Jag har knappt stigit upp ur sängen idag och nu ligger jag här och hoppas på att någon vänlig själ uppenbarar sig med mat för jag är grymt hungrig. Förmodligen blir det så att jag får pinna bort till Konsum och köpa en soppa och sen gå och lägga mig tidigt.

Som ni kanske förstår så kommer det inte bli någon dagens makeup idag eftersom jag inte haft en tanke på smink.

Mitt möte igår då? Jag kan berätta så mycket som att det rör sig om ett event som kommer äga rum i mitten av maj. Allt känns jätte spännande och jag är grymt taggad. Detta evenemang kommer jag hålla i tillsammans med en tjej som heter Anna och vi kommer involvera (i runda slängar) 400 pers. Nu blev ni nyfikna va?!!

Imorgon skulle ju JP komma hit, men jag fick ringa och flytta vår träff tills på tisdag. Jag har ingen som helst ork att pyssla här hemma just nu. Over and out!

            

Kommentarer
Postat av: Anonym

LINA!!!

2012-03-18 @ 16:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0