home sweet home

Idag har jag haft en fixardag, därav den dåliga uppdateringen.

Jag berättade ju för ett tag sedan att JP ville göra ett repotage med mig och det är på fredag. Eller det är inte ett repotage om mig, utan om mitt sätt att köpa second hand möbler som jag gör om och inreder med. Det ska bli himla kul. Jag tycker att jag har ett mysigt hem, men man vill ju alltid att det ska vara ännu mysigare när något sånhär händer. Så jag har varit iväg och fixat nya blommor idag.

Nu ska jag bara få tummen ur och fixa iordning dom.

              

Kommentarer
Postat av: Anonym

kuuuuul

2012-03-14 @ 08:38:44
Postat av: Anonym

Ska bli roligt att läsa.

2012-03-14 @ 09:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0