skulle inte kalla det nöje

God dag!

Ursäkta att ni inte fått något förmiddags inlägg idag. Jag har dock en väldigt bra bortförklaring.

Jag hade tvättid idag....
....trodde jag iaf. Jag är alltid väldigt missnöjd över att behöva tvätta, men idag skulle jag ta tjuren i hornen. Så jag pinnade ner till tvättstuga, för att upptäcka att min tvättid var igår. Svordoma som uppstår när man ser att tvättiden var igår var inte nådiga. Min kära sambo är på tjänsteresa hela nästa vecka, så god som jag är ställde jag mig och tvättade för hand (ännu mer svordomar). Det kommer jag aldrig göra om. Nu har han iaf rena kläder i England och jag har rena träningskläder. Pust!

Jag har ju tidigare berättat att ni alltid ska använda diskhandskar när ni diskar eftersom det är skonsammare för naglarna. Jag vill nu även tipsa om diskhandskar när ni tvättar för hand!

                     

Kommentarer
Postat av: Anna

hahah. du är väl för rolig

2012-03-09 @ 13:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0