smink, smink, smink

Här blir jag inslängd i hetluften på en gång. Ska ju som bekant börja på nytt jobb om en månad....
....trodde jag iaf. Jag börjar på mitt nya jobb i eftermiddag.

Grupprådgivning på Sköna Jag står på schemat och det kommer blir grymt skoj. Det känns väldigt spännande att börja arbeta med ett makeupmärke som jag inte jobbat med innan. Jag får nog allt se till att vara på plats en halvtimme tidigare så jag kan reka läget och kolla upp de olika produkterna. Man vill ju inte stå där som ett fån.

Igår hade jag en grym dag med min stylistklass. Dom har blivit så fruktansvärt duktiga och självgående. Lektionen avslutades med en utomhusfotografering i vackra stadsparken. Som grädde på moset fick tjejerna ta sitt pick och pack och bättra på makeupen när vi stod på location.
 
 
Agnes Backman fixar läpparna på Stina Ringqvist.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då kommer vi och rådfrågar dig på din nya arbetsplats.Kul!

2012-03-24 @ 09:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0