test av exuviance foundation

Nu har jag testat Exuviance Skin caring foundation, som jag fick utav Marias skin clinic igår.

"En vårdande foundation som ger en naturlig, sidenmatt finish, är lätt att applicera och sitter hela dagen (minst 8 timmar) Förorsakar inte pormaskar eller acne. Finns i 10 nyanser"

Låt se. Den var lätt att applicera, den kändes dock inte så dryg. Resultatet blev halvtäckand och resultatet känns väldigt naturligt. Det blir spännande att se hur pass bra den sitter då jag endast använt dagkräm under och ingen primer.

Ett storp plus är ju verkligen om den förorsakar pormaskar och acne eftersom jag kan ha ganska dålig hy.

                

         
Priset är betydligt högre än jag brukar betala för en foundation, nämligen runt 400 spänn, men det kanske kan vara värt det. Har någon av er testat den?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Satt den bra?

2012-03-08 @ 22:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0