300.000 kr!!!

All min tid går åt till bloggfesten. Jag hoppas ni har förståelse över detta och att jag därför inte bloggar om makeup som vanligt.

Igår blev vi intervjuade av Jönköpings Posten om vår fest, sen rekade vi läget på Karlssons salonger där festen ska hållas.

Vi hann även med en långfika och massa, massa planering. Sen räknade vi ihop värdet av allt som våra sponsorer sponsrar vår fest med. 300 jäkla tusen spänn! Förstår ni hur mycket 300.000 kr är? Det är mer än en kvarts miljon. Och allt detta bara på två månader.

Nu håller vi på med finliret av festen och alla bitar faller sakta men säkert på plats. Ni glömmer väl inte anmäla er till efterfesten där ni har chans att vinna jätte fina priser? Anmälan till efterfesten görs till [email protected].


Jag och Anna i dagens Jönköpings Posten.




Ett par bilder från när vi rekade läget inne på Karlssons salonger där bloggfesten hålls.

Temat för festen är "Galen glamour" och mina tankar går på högvarv angående hur jag ska ha hår, makeup och naglar. Jag har ju visat min klänning tidigare och den är så sjukt snygg. Det blir svårt att matcha makeupen med något så vackert. Imorgon ska jag göra en provmejk för att se om den blir snygg.

Har ni något förslag på hur jag ska se ut?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu finns du snart i varenda tidning. Vad roligt att det går bra! Festen verkar bli en riktig hit.

2012-05-09 @ 14:28:56
Postat av: Anonym

Det ska bli så himla roligt!

2012-05-10 @ 23:25:02
Postat av: Areyanna

Starkt jobbat girlS!!!!!

2012-05-19 @ 13:53:41
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0