dagens makeup - i´m a dreamer

Hallu!

Denhär dagen har varit konstig. Det är ju torsdag, så jag skulle ha heldagslektion med mina stylisttjejer. Det slutade med att klassen gick ner till stan och "rekade läget" bland de olika produkterna och dess funktioner och sen slutade vi lektionen redan kl 12.

Nu har jag gått en sväng på stan och köpt nya fotbollsskor (hur tusan kan ett par skora vara så förbannat dyra?!!) samt lunchat med min kära mor och morbror.

Nu blir det fix med bloggfesten för imorgon har jag en låååång dag framför mig med diverse möten med butiker, fotografer och ännu en tidning. Det ni. Men mer omd et imorgon.

Idag kände jag för färg. Det är nog det underbara vädret som ger mig massa sug efter färg. Grun, blå, lila och turkos blev det. Alla skuggor kommer från min älskade 88 ultra shimmer palett.






I love you 88 ultra shimmer!

Glöm inte bort att vara med och tävla!
                                                           

Kommentarer
Postat av: Hedvig

superfint!Går du någon makeup-utbildning lr?

2012-05-03 @ 16:53:12
URL: http://heddii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanon!

2012-05-03 @ 20:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0