en missnöjd makeupartists fynd

God morgon!

Idag hade jag ställt klockan så jag kunde stiga upp i ottan. Planen var att sitta på balkongen hela dagen och bli svin brun (läs röd). Det sket sig ju ganska brutalt eftersom det regnar idag. Så nu är jag bara trött.

Jag tänkte visa vad jag fick med mig hem från marknaden igår.

Från jobbet (Sköna Jag) fick jag med mig dessa fyra skönheter. Massa färg, bara för färg är det bästa som finns! Samt de fyra behandlingarna som jag pratade om igår. 298 spänn för en ansiktsbehandling är ju så billigt att man nästan skäms! Eller vad sägs om en 30 min massage för 150. Helt loco!



Sen var jag även inne på Make Up Store. Där köpte jag äntligen en palett som jag funderat på att köpa ett bra tag. Det är en tom palett, med plats för 8 skuggor, som man stoppar sina skuggor i. Tyvärr finns den inte i större modell, vilket är ganska dåligt enligt mig. Efter incidenden med min försvunna htl platina så är jag verkligen i behov av att komma på ett bra system med mina skuggor så jag hittar dom lätt.

Gårdagen till ära så fick man även ett M magazin som jag tänkte läsa och låta mig inspireras av på balkongen idag. Jag får väl läsa den i soffan istället.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fynd

2012-05-26 @ 12:38:16
Postat av: Annika

vilken bra blogg, här har du en som kommer följa dig

2012-05-26 @ 12:38:55
Postat av: Anonym

Håller med!

2012-05-27 @ 11:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0